6 d’octubre del 2009

Última prueba de la Copa Catalana '09

El pasado domingo, en Calaf se celebró la última prueba de la Copa Catalana, hasta allí se desplazó Cugat en representación al equipo, que compartió viaje con Jornet, de esta forma la jornada se hace más amena.

De la carrera, muy poco a comentar, se disputó sobre un circuito con muy poca dificultad y con mucho camino ancho y la ganó Israel Núñez (Massi) seguido de Marc Ttraiter (Nortwave) que quedaba así como ganador de la Copa Catalana por puntos.
Cugat, después de una buena salida y colocándose en posiciones adelantadas en la entrada de la pista, pinchó la rueda delantera. Después de montar una cámara y seguir para intentar acabar la prueba, volvió a pinchar la misma en mitad de la segunda vuelta y aquí bajó de la bici acabando así de mal la última carrera.

Hoy martes, los miembros del Team, se sentarán para decidir como afrontarán la siguiente temporada.

3 comentaris:

  1. Això és mala sort Jordi!! no passa res home, a la pròxima ja veuràs com tot va millor, punxar sempre fa ràbia, i més si és un dia que més o menys et trobes bé i en una carrera d'aquestes característiques...

    Venga crack's, ens veiem!!! que vagi molt bé i parleu bé això de la nova temporada eh!! jejeje.

    Enric M.

    ResponElimina
  2. Bones Enric, si es mala sort, però jo ja vaig tenir-la a la marxa de Alcover que vaig doblar el canvi... Bueno, res així son les curses. Bueno, us volia comentar, aquesta temporada faré ciclocross, si us assaventeu de calendaris, ja mo direu.
    PD: Tu si que vas anar com un tiro a Calaf!!!!
    Cugat

    ResponElimina
  3. Ei Cugat!! la veritat és que a Calaf em vaig notar molt bé!! això va com va, hi ha dies millors i dies pitjors...
    Per lo del calendari de ciclocross, si mires a la pàgina del btt prades, al costat esquerre, on hi ha lo de properes curses, ja hi ha el calendari de la copa catalana de ciclocross!! el meu germà les farà totes, jo en faré alguna... doncs a veure si t'animes i ens veiem en alguna home!!

    P.D Ah, avui he trobat a ton germana a Prades!! primer no l'he conegut, però quan m'ha dit que era ton germana ja esta.. jejeje.

    Venga Crack's ens veiem!!!

    ResponElimina

El Team Restaurant Can Victor, no se hace responsable de los comentarios introducidos en esta sección y se reserva el derecho de borrar los comentarios que no resteten a las personas o que no hablen de ciclismo.