30 d’octubre del 2009

Nuevo fichaje del Team Restaurant Can Victor

Como ya habíamos adelantado, para la futura temporada 2010 se incorporará un nuevo refuerzo en la estructura del equipo, este fichaje será el corredor Alfonso Sancho que ha estado compitiendo las últimas temporadas en el equipo Viveros Alcanar y categoría Élite. Alfonso entrará en el equipo con la finalidad de, junto con Xavi Segarra, potenciar el ciclismo de carretera dentro del Team Can Victor. Alfonso, también nos ha adelantado que hará alguna aparición en ciclocros a mediados de temporada, disciplina que ya hace unas temporadas que participa.
Este 2010, los socios del Club Ciclista Joves Ciclista de Amposta, podrán lucir la vestimenta oficial del equipo, para así entre todos reforzar mucho más el potencial del equipo dentro de nuestras comarcas.

3 comentaris:

  1. Ei Jordi que vas al ciclocross aquest cap de setmana?? ja t'has preparat a fondo o que?? jeje.
    jo no crec pas que hi vagi, ja que si hi anava era perquè també hi anava el meu germà.. ara al està lesionat jo tampoc hi aniré..

    ResponElimina
  2. Ei Enric,

    si que aniré al Ciclocross, i tu també hi hauries de vindre.
    La setmana passada vaig preparar una mica això de l'afondo pero aquesta setmana no he pogut fer res. Pero no passa res cap a Sant joan despí haveure que passa.

    ResponElimina
  3. Així m'agrada!!! jo aquesta primera no crec pas que vingui...
    respecte el que m'has comentat de la pressió:

    això que em dius de punxar, aquest és el gran problema per mi de les bicis de ciclocross!! el problema de pessigar sempre la càmera... jo sempre porto també sobre els 3 kg, però de tant en tant també punxo.. així que ja saps si augmentes pressió encara perds més tracció de la poca que ja es te amb 3kg i si vas amb menys pressió doncs encara es punxa més.. és un gran problema per al ciclocross, però jo penso que amb 3kg o 3 i poc ja vas prou bé... jo al final vaig optar per ficar molta pressió (més de 3) i com a mínim no punxes, ara, llavors no s'agafa una merda.. però és el que hi ha.
    una bona opció també és portar unes llantes de recanvi a la zona de boxes per si a cas...

    Que hi hagi molt sort aquest diumenge, ja diràs a veure que tal..

    ResponElimina

El Team Restaurant Can Victor, no se hace responsable de los comentarios introducidos en esta sección y se reserva el derecho de borrar los comentarios que no resteten a las personas o que no hablen de ciclismo.