26 de desembre del 2010

Jordi Cugat Pérez

El tercer corredor entrevistat, és el ciclista de La Fatarella, que actualment resideix a Sant Carles de la Ràpita, Jordi Cugat.

Quin motiu et va portar a la pràctica del ciclisme?
Utilitzava la bicicleta com a entrenament quan corria amb motocross. Una vegada vaig deixar els circuits, vaig seguir anant amb la bici.

Quants anys fa que estàs federat?
Amb ciclisme 5 o 6

Ens sabries dir quina va ser la teva primera cursa?
La cursa de la Copa Catalana de Banyoles del primer any que vaig tenir la llicència i una altra de la que hi tinc bons records, es la cronoescalada de Cardó.

Com trobes que està la salut del ciclisme de les terres de l’Ebre?
Penso que hi ha un bon grup de gent que ho practica, el que és més difícil es agrupar molts participants als esdeveniments que s’organitzen per la zona.

Quina disciplina del ciclisme t’agrada mes?
El BTT, tot i que el CX també em tira molt... i ara per exemple, ja tinc ganes de que arribin les socials de carretera.

Penses que les institucions públiques s’impliquen el suficient?
No, crec que ho tenen una mica descuidat. Tampoc els demanaria que “tiron del carro”, però si que crec que haurien d’apoyar molt més, quant algun club organitza qualsevol activitat ciclista.

Tens alguna fita important per al 2011?
Deportivament parlant, tinc molt clar on estic i on puc arribar. La meva fita, es seguir gaudint del que m’agrada i fer-ho el millor possible (dins de les meves possibilitats) a cada cursa que participo.

Com pots compaginar els entrenaments amb el treball?
Tinc molt clar que el treball es lo prioritari, però quan la feina m’ho permet, marxo amb la bicicleta. Més que entrenar, m’agrada pensar que es la meva manera de viure. Segurament, si no fes ciclisme faria una altra cosa per a mantindrem motivat pel dia a dia.

Que opines dels teus companys d’equip?
Un 10!!! Quan ens trobem, vivim el ciclisme al 100%. A part que també tenim molt bona relació baix de la bicicleta.

Recordes algun moment feliç que t’haigue aportat el ciclisme?
Si, cada cop que corono algun port i penso que tinc salut per fer-ho. Confesso que un cop inclús em van caure les llàgrimes.

Tu, que també vas practicar motocross, en quina modalitat es més difícil arribar lluny, la moto o la bicicleta?
Crec que en totes les disciplines hi ha molt nivell i per estar davant, han de coincidir molts factors. Aquestes dos modalitats, crec que estar al davant implica dificultats similars, no et sabria dir que es més difícil.

Estat civil: Solter

Una beguda: coca-cola

Una pel•lícula: No m’agrada la caixa tonta

Color preferit: roig (encara que per l’estètica soc molt dolent, em guio més per les sensacions que per lo visual)

Una pesadilla: una ressaca

Per acabar.
Des d’aquí segueixo animant a que tothom faigue el que l’hi agrada, d’una manera sana i sense enveges (ja que nomes serveixen per destruir les amistats).
Una abraçada a tots i ens veiem per estos camins!!!

2 comentaris:

  1. Nomes desitjo que contiuis coronant ports i que tinguis salut per a fer-ho!!!
    FORÇA 2011 i enhorabona per la teva trajectòria esportiva!!!

    ResponElimina
  2. Moltes gracies, a vegades les petites coses son les que mos fan més feliços.

    Cugat

    ResponElimina

El Team Restaurant Can Victor, no se hace responsable de los comentarios introducidos en esta sección y se reserva el derecho de borrar los comentarios que no resteten a las personas o que no hablen de ciclismo.