6 de gener del 2011

Jonatan Larrosa Ruana

Aquesta setmana, ha arribat l'hora de publicar l'entrevista del corredor de La Fatarella Jonatan Larrosa.
Quin motiu et va portar a la practica del ciclisme?
Pues es pot dir que de petit la feia servir per anar de transport, per anar a comprar o per voltar tot el dia per el poble hasta que un dia un amic i company d’equip (Jordi Cugat) em va dir que els diumenges feien sortides en bicicleta i mi vaig apuntar i vaig divertim tant que ja no la he deixat, sols la he tingut parada el temps que vaig tindre l’accident de la moto i la rehabilitació.

Quans anys fa que estàs federat?
Pues aquest 2011 serà el segon any

Ens sabries dir quina va ser la teva primera cursa?
La primera pedalada cursa va ser la Cabra del Camp del 2004 i la primera federat la de l’open costa daurada de Godall.

Com trobes que esta la salut del ciclisme a les teves terres?
Doncs crec que això va una mica a temporades a l’estiu mes gent però tot i així crec que i a bastant grups de gen que practica ciclisme però sempre en pot haver mes clar. En tema competició crec que falta una mica mes d’afició.

Quina disciplina del ciclisme t’agrada mes?
Clarament la btt ja que es el que he practicat sempre però la carretera te el seu gustet ja que veus la velocitat i dius oooh mira si vaig ràpid, bàsicament tot el que porti dos rodes, uns frens un seient, manillar i un tros de ferro ara ja carbono que u aguanti tot ja m’agrada jejejejejeje.

Trobes que les institucions publiques s’impliquen suficient? Definitivament no. Crec que si en mes de parlar de ciclisme parla-se’m de futbol la resposta seria diferent. Pel ciclisme sempre tens problemes per preparar qualsevol cosa.

Tens alguna fita important per el 2011?
Home pues fer el màxim nombre de carreres possibles sense fem mal i intentar millorar els resultats de l’any anterior.

Com pots compaginar l’entrenament setmanal si el treball et marca un horari molt intensiu?
Jo en este aspecte el tinc bastant be, ja que per l’horari que tinc, tinc molt temps lliure i quan estic al treball ens obliguen a fer esport i dins del nostre horari tenim unes hores per fer-ho i estes hores pues son damunt el rodillo o la bici de spining.

Que opines dels teus companys d’equip?
Quina es la nota màxima? pues aquesta es la que tenen. Hi ha molt bon rollo i això es l’important es com una petita família on tots ens intentem ajudar. En una paraula cracks del primer a l’últim

Recordes un moments feliç que t’haigue aportat el ciclisme?
Molts, la satisfacció que et queda al cos cada vegada que baixes de la bicicleta, i si concretem mes pues la primera vegada que vaig agafar la bicicleta després del accident de moto. El moment aquell, de veure que podria tornar hagafar la bicicleta va ser inoblidable.

Aquest any canvies de categoria, com ho portes?
Crec que els canvis casi sempre son per a millor i era el moment de prova-ho. A final de temporada et diré com u e portat jejej

Estat civil: solter però en parella
Una pel•lícula:
the gladiator
Una pesadilla: no troba’m be físicament
Una beguda: nestea
Color preferit: estic entre el roig i el verd
Una salutació; feliç any nou a tots i haver si entre tots podem fer que l’esport que ens agrada i practiquem el fem més gran i en més seguidors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El Team Restaurant Can Victor, no se hace responsable de los comentarios introducidos en esta sección y se reserva el derecho de borrar los comentarios que no resteten a las personas o que no hablen de ciclismo.